Naš metod rada zasnovan je na opservaciji i dijagnostici čvornih tačaka zastoja i načina na koji ličnost pokušava da razreši teškoće. Primereno datom stanju i uzrastu i globalnom neuropsihološkom profilu datih sposobnosti, biramo određena didaktička sredstva (igračke, slikovnice, knjige, igrice) ili samo jasne instrukcije kojima utičemo na stanje čula i svesnosti deteta/ličnosti sa kojim smo u kontaku.

Cilj nam je obogaćivanje repertoara aktivnosti i ponašanja i promena datog ponašanja koje se manifestuje kao teškoća, koja se rađa iz kontakta i ponavljanog ritmičnog uvežbavanja neophodnih veština. Sekundarna posledica je i promena slike o sebi, kao nekoga ko postiže uspeh u ovladavanju različitim aspektima života na odgovarajućem uzrastu.

Postoji mnogo različitih metoda a izbor konkretnog kliničkog metoda zavisiće od određenog stanja koje je uzrok Vašeg javljanja logopedu ili stručnjaku iz srodnih naučnih disciplina. Na primer, za problem artikulacije možemo koristiti razna sredstva kao što su zviždaljke, slamke, špatule ali I logopedske sonde I sva dostupna sredstva koja olakšavaju deci I odraslima sticanje kontrole nad mišićima govornih organa.

Za decu sa poremećajem koordinacije pokreta mišića neophodnih za produkciju govora pravimo plan opšte podrške za postepeno ovladavanje sekvencama govornih pokreta.Tokom govorne terapije veliki kamen spoticanja može predstavljati izostanak ili minimalni stepen motivacije. Tada koristimo jezičke igre, fleš karte, igračke, lutke I podršku svih dostupnih društveno-kulturnih institucija da bi ohrabrili dete ili osobu da ne posustanu i ne odustanu.

Za decu sa  poremećajem komunikacije, kao i za decu i odrasle sa traumatskim povredama mozga individualni tretman je osnovni vid terapije, svi ostali modaliteti postaju dostupni I donose punu dobrobit tek nakon izvesnog vremena provedenog u individualnoj terapiji.

U radu sa decom sa globalnim jezičkim teškoćama koristićemo na igri zasnovan pristup u cilju stimulcije komunikativnih funkcija.